יום שבת, 25 באוגוסט 2012

היי ריבר, סוף סוף הגענו לניינטיז!

חדשות טובות-
האופנה העכשווית סוף סוף נפרדה משנות ה80' המזעזעות והתחילה לאמץ את שנות ה90 המוקדמות. אני באופן אישי הכי אוהבת את אופנת הרחוב האמריקאית של תחילת שנות התשעים: מעילי העור שלטו בעזרת דילן מ"בברלי הילס 90210", ג'וני דפ "ג'אמפ סטריט 21" וריבר פניקס המנוח שהיה הג'יימס דין של שנות ה90.

זכור לי במיוחד סרט ישן שבו מאוד התחברתי לאאוטפיטים של גיבוריו: ריבר פניקס וסמנתה מאטיס "דבר ושמו אהבה". ואלו הפריטים ששלטו: שמלות פרחוניות קלילות בשילוב מגפי קאנטרי, ג'קט ג'ינס, ג'ינסים קרועים, ד''ר מרטנס, ומעיל אופנוענים - כל אלו היו מאז ומעולם הפריטי לבוש הכי אהובים עליי. שילוב בין קאנטרי לגראנג' סטייל. כל זה אנו חבים ליוצרי הקולנוע שהביאו את הבשורה לרחוב: החל מגאס ואן סיינט ועד ג'ון ווטרס.
כמובן שאנו חבים זאת גם למוסיקה האמריקאית של התקופה: נירוונה, מטאליקה, דפש מוד ועוד.



הגברים היו באמת ובתמים גזעים וסקסיים. קצוות שיער נופלות על המצח ומבט מלוכסן ונוגה. גם אופנוע או גיטרה היו עוזרים. עד היום אני מתרגשת מלראות את מעט הגברים שעדיין נראים כך-
ריבר פניקס וקיאנו ריבס ב"איידהו שלי" של גאס ואן סיינט

זוכרים את בשורת הטלויזיה בדמות דילן מק'קי עם שורת הפתיחה שלו: "היי, מינסוטה"? דילן מפגין תצוגת קוליות שרמנטית ויתכן כי הוא האסיצואסיה הראשונה שלי למשקפי השמש הקלאסיות של ריי באן


אני אישית הייתי מאוהבת קשות בברנדון, ברעמת השיער שלו ובחיוך הממיס. מה שגם הוא זה שנהג ללבוש משקפי שמש עגולות

והדובדבן שבקצפת, הגבר הסקסי ביותר אלי אדמות - ג'וני דפ. הוא פרץ כשוטר ב"ג'אמפ סטריט" והפגין את מיטב הקוליות שלו בסרטו של ג'ון ווטרס "נער שוליים" וגם בחייו האישיים כשהיה מאורס לוינונה ריידר וקייט מוס.



הייתי ילדה אז. הבטתי במושאי הערצה בקנאה ולכן מאוד משמח אותי ששנות ה90 חוזרות. הזמנתי כבר מעיל דמוי עור מ"נסטי גל", אתר שכולו נערך למתקפת הקניות סביב הטרנד החדש. זה סקסי, מסתורי ואולי מייצג את המראה הגזעי ביותר מכל הזמנים, קצת לפני מתקפת הצבעים והבדים של שנות ה90 המאוחרות שבאות עם הספייס גירל.

להלן הפרשנויות העכשויות של הבלוגרים ברחבי העולם:

Source: lookbook.nu via Anna on Pinterest
Source: lookbook.nu via Anna on Pinterest
Source: lookbook.nu via Anna on Pinterest
Source: lookbook.nu via Anna on Pinterest
Source: lookbook.nu via Anna on Pinterest
Source: lookbook.nu via Anna on Pinterest



Source: lookbook.nu via Anna on Pinterest

באתר הקניון המקוון "נסטי גל", משם הזמנתי את מעיל דמוי העור שלי, ראיתי לא מעט מעילים דמוי עור וג'קטים במחירים מאוד סבירים, כלומר, יותר מאשר בארץ זה בטוח
295830_238x120

משהו קצת מטריד אותי....
אנו רואים לא מעט את הג'קט עור על שמלות או על ג'ינס קצר וגופיה. זה נראה מעולה אבל... אם קר לך מספיק כדי ללבוש מעיל, לא קר לך ברגליים?? איך זה עובד באמת?

תגובה 1:

  1. גראנג' סטייל, ללא ספק! הבעיה היא שזה יפה על אחרות ולא עליי :)
    יש לי ג'קט עור עם רוכסנים אלכסוניים, הורס הורס הורס, שאכן גם נקנה בשנות ה 90, ואני מרגישה כמו לייצנית כשאני מודדת אותו. ממש מוזר לי... (טוב נו, אולי זה כמו שיהיה לי עכשיו מוזר למדוד ג'ינס נמוך, שפעם היינו הולכים איתו).

    השבמחק