יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

פנטזיה רטובה

אני חושבת שהמתנה הנפלאה ביותר שגבר יכול לעשות עבור אשתו, היא לבנות לה ארון בגדים.


ולא, אני לא מדברת על ארון העץ הסטנדרטי שעומד אצלך בחדר, אני מדברת על חדר בגדים שיקרא בשמו העלוב "ארון".

מיסטר ביג הבין את זה והעניק לקארי בראדשו את החלום הזה בסרט "סקס והעיר הגדולה" ומיליוני הנשים בעולם התרגשו מזה.

לא סתם חדר, אני חולמת על חלל ענק דו מפלסי בבית, אשר יעוצב כבוטיק ניו יורקי יוקרתי סטייל נובו רישי או פופ ארט. כאמור מדובר בחלל כמעיין סטודיו בעל שני קומות וביניהם מדרגות מכוסות שטיח פרווה שחור.
הקירות יהיו צבועים בשחור, לבן, כסף ואדום כדם. הרבה משחק עם טפטים שיקיים וציורי גרפיטי מתוחכמים. נברשת קריסטל בשחור-לבן תשוויץ על התקרה.

בקומה שלמעלה יהיו כל הבגדים, מסודרים לפי סגנון. הקיר של שמלות הערב יהיה סגור מאחורי קיר זכוכית. והשמלה החשובה ביותר
תולבש על בובה שתעוצב לפי מידותיי.
כל מותגי העולם הנחשבים יקוטלגו שם:
פראדה, גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה, אן פונטיין, ורסאצ'ה, וורה ואנג, ועוד... 

אחחח חם לי....

באותה הקומה יוצב במרכז שידה ענקית מעץ לבן ובתוכה עשרות מגירות קטנות שיכילו את תכשיטיי. על השיטה יעמדו כמה בובות קולב קטנות שיכילו את אוסף עגילי הנברשת המפואר שלי.

קומה למטה-
קומת המראה והאקססורייז והכי חשוב קיר הנעליים הענק.
קיר אחד שכולו מראה ולידו מראת סטנד אלפסית מעץ לבן בשביל לראות את הגב. יהיה סטנד לחגורות ואביזרים למיניהם.
ושידה פינתית לתיקים (מר קורס, מייקל קורס). איזשהו מדף באורך כ3 מטר לבובות ראש עבור משקפי השמש המותגיות מכל מיני סגנונות וצבעים.

ועכשיו לדבר האמיתי.... קיר הנעליים.

שנייה תנו לי רגע לנשום....

קיר ענק בו כל זוג נעליים עומד בפינה משלו ולכל פינה פנס קטן שמאיר על הזוג. בקומה הגבוהה יוצבו הנעליים שמחוץ לעונה
כמו המגפיים. ולא, המגפיים לא יעמדו סתם קמולים, אלא שיוצב בתוכם תותב רגל כדי שהמגפיים יעמדו ישרות וגאות.

בפינה האמצעית הבולטת יקבלו את הכבוד
מנולו בלניק, ג'ימי צ'ו, פראדה, פורנרינה, כריסטיאן לבוטין ועוד... נוצצות וקוראות בשמי... מתחננות לעוד...

אחחח.....

יא...

הו מיי גייד

זה היה טוב.


למישהו יש אש?












ולגבר מגיע גם....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה