יום רביעי, 25 ביולי 2012

דה פיינל נייל


אני מוכנה לפצוח בוידוי: יש לי חולשה לקישוטי ציפורניים.

משום מה מדובר בתחום די מקפח באליטה הפאשיוניסטית ובכל הנוגע לבוהמה התל אביבית. אתם תראו בחורות טרנדיות צובעות ציפורניים בלקים צבעונים, אך כמעט לא תראו קישוטים. חבל.

ציפורניים זה עוד מקום שבו תוכלי להביע את היצירתיות שלך. עם קצת אימון והדרכה, תוכלי לעשות זאת בעצמך. או לחלופין, ללכת למניקוריסטית האהובה עלייך שתקשט לך.
עיצוב של ליסה גלמן


במהלך כל השנים שגרתי באשדוד התענגתי בקישוטים משוגעים בכל שבוע. היתה תקופה שאפילו היתה לי בנייה. היתרון בבנייה, זה שהקישוטים לא יורדים כל כך בקלות. החסרון בה: קשה לסרוט גברים. אה כן, וקצת יקר לתחזק את זה.


עיצוב של ליסה גלמן

כשעברתי לגור בתל אביב, נוצרה בי תחושה שקישוטי ציפורניים זה לא מגניב. קישוטים ובנייה היוו מנת חלקן של הפקאצות שלא מצטיינות בטעם מעודן. לרב זה נכון אבל אני מתנגדת להכללה הזו.

כמו שאמר חכמינו ורבינו הדגול מיבנה, פיני זנזורי: "זה לא מעניין אותי!". אם אני רוצה קישוטים, אני אעשה קישוטים. החוכמה היא, שימו לב, לעשות את זה בטוב טעם ובאלגנטיות. ורצוי ביצירתיות על גבול שיק קיטש (ע''ע הלו קיטי). הכל תלוי מה את אוהבת.

עכשיו מה הבעיה? תל אביב מלאה במניקוריסטיות שעיקר עבודתן היא לעשות מניקור. אך כידוע, מניקור וקישוט זה לא אותו הדבר. צריך אמנית אמיתית לציפורניים, מישהי שיצירה היא תמצית חייה.

איפה נחפש? באשדוד! כן שמעתן נכון. אשדוד מלאה במקשטות ציפורניים נורא יצירתיות ומגניבות.

במקרה של ליסה גלמן, בלונדינית יפהפיה ואמא צעירה לשתי בנות מקסימות שמצטיינות בטרנדיות ושיקיות לא פחות ממנה. מדובר בבחורה שלא ממש מעניין אותה "מה הולך בברנז'ה התל אביבית" והיא עושה מה שבא לה. וכמו שתראו בעצמכם, מדובר בקישוטים שלא יביישו אף אחד, נהפוך הוא, ראוי כי האופנה העכשווית תאמץ אותה בחום: הן מגניבות, יפות, יצירתיות. וליסה אף תדאג לשמור על הסטטוס קוו של ציפורנייך שחלילה לא תחלי במחלת הפקאציות.




















נראה כי את ההשראה ליסה לוקחת מבנותיה:




בא לכן? קחו קו 312 מתחנה מרכזית תל אביב ותדרימו לאשדוד
ליצירת קשר: ליסה  0546505131


אגב, היא עושה גם עוגות!



לפוסט הקודם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה